finally..  

Posted by azheazam

akhirnya.. dah nak sampai pun, hari last bekerja sebelum cuti beraya.. ho yeah ho yeah!!!

i went for a niosh-osfam safety course today, the one that i've been avoiding for a year.. and was already out-of-excuses-not-to-go.. the course was nothing scary or what so ever, im just plain lazy, my brain shut down automatically for any events academically over this last few years..
senang cakap, aku malas yang AMAT, ya ampun...

dah abes pun, tammat sudah.. harapnye aku lulus le ujian tu, i dont want to be near any test again until renewal time 2 years ahead!! except test HIV nak kawin tu, haa tat i like!!!!

went for breakfast at Damai last nite, followed by pool and table tennis matches between the guys, the girls went around the hotel compound, taking piccies, me? slouched over the couch, too lazy to move my butt, ahahahaahaha..

later that nite, we went to the "haunted mansion" yang tobat aku takkan gi kalau bukan bulan pose, untuk main merocun.. cantik.. akak suka.. eventhough sakit pale dongak, tapi akak suka jugak.. (baca "akak" ala² sengau, baru ko tau betapa sukanya aku, ahahahaah)

dah nak raya pun ni, pas ni tak ada ke masa nye aku nak update2 blog sampai raya ni, melengking sore mak aku naik ke langit, keje banyak dooooo.. ni ler, jadik anak pompuan belum kawin, akak ipar aku tengah lembek muntah² bawak budak, along raya rumah mentua, sape yang tinggal.. akak jugak...takpe.. aku redha.. (bukan susah pun nak rebus ketupat ngan lemang segera, wakakakaka)

oleh itu, selamat hari raya aidilfitri to all, maaf setulus²nya.. apa saje, harap dimaafkan..
be extra careful on the road and anywhere.. to maintain the happy festive mood among loved ones.. makan la banyak², yang gemuk ko bukan aku.. ahahahahahahah

dalam suka ni, mesti ada yang sedih kan, sebab tu kita tak bleh suka sangat², kena man-man, sedih pun tak bleh sedih sangat, kena bawak bersabar.. wasatiah.. sifat mahmudah ni.. tak tau apa? tengok le balik buku Pendidikan Islam sekolah menengah dulu, dah tak ada? aku ada fon num ustazah umi, amek kat farina ritu, ada berani?? ahahahahahha..

tata titi tutu chow sin ci

adios,
xoxo

This entry was posted on Thursday, September 25, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments