ola part 2  

Posted by azheazam

as i was chatting to najmin yesterday, i remembered one incident that i had intended to write down in my blog but forgotten...

5. caught red-handed
- to those who knew, they'll know that my bos is stationed in kl and here in ramunia we "can work with minimal supervision" (ayat normal dalam resume)
- they will also know that i usually sleep on my bos's room couch when i feel lazy (which is rare, trust me)
- one fine day, feeling the blues.. i decided to take a nap, tengok line clear.. couch tu pun kosong (bukan aku sorang je eaaa,semua..) aku pun masuk laa...
- nak bukak air-con..cam sejuk je tak jadi laa..
- baru je.. baru sangat aku nak landing.. baru nak menonggeng.. kreok...
- there he was.. my beloved bos..
- ...............................................................................
- ..............................................................................
- azhe: eheheee.. sory sory che den, sya ingat che den kat kl, sory ye (sipu2 malu, aku kuar)
- i did not remember what he said, or his expressions.. (or maybe aku dah tak bleh dengar, telinga aku dah berdesing..dan mata aku dah kabur)
- smpai sekarang, aku tak tido lagi dah atas sofa tu..

6. memories as an announcer..
- aku teringat mende ni tadi, my partner was tote a.k.a lina
- di satu petang, hujan renyai².. duty cam biasa..
- tiba².. tersembul satu kepala dari belakang dinding tepi pintu..
- dengan rambut tajam2 yang kat hujung² dia ada titis² air hujan bergantung...
- titis air hujan tu kaler kelabu² sket sebab mungkin dah mixed ngan minyak rambut..
- muka toye dan selamba, "bleh tolong panggil A**a* tak, form 5.." dan dia hilang...
- the minute he's gone, aku pandang tote, tote pandang aku... dan bersembur la gelak ngilai²
- dan satu masalah dah timbul, sape nak announce, ketawa tak bleh berenti ni..
- kalau tengah announce tergelak nanti kena marah..
- to cut it short.. sakit paru2 aku announce sambil tahan gelak, tapi tak berjaya jgak laa sebab tersembur gak akhir² ayat..
- aku tak tau apa yang lucu sangat, zaman sekolah dulu, semua pun seronok.. aku ingat first time aku tengok g-string ngan tote dan seri kat the mall
- gelak sampai tak cukup nafas, aku ingat lutut aku lembik sampai tak bleh jalan.. and seriouly aku merangkak.. (dulu² bukan ramai pun orang kat the mall)
- akak sales girl tu pun gelak.. mungkin gelak pada reaction kitorang pada mende alah tu yang sekarang dah tak ada makna lagi dah..

aku rindu my girls, jauh mana pun terpisah, lama la macam mana pun.. kalau aku susah diorang sentiasa ada.. masa aku down dulu tahun 2 kat u, weeza, seri, tote, min.. thanks a lot.. dan paling aku hargai, fijo call aku dari uk.. aku nak korang tau aku juga ada untuk korang wherever, whenever.. may Allah bless all of you always... muah muah muah!!!

adios,
xoxo

This entry was posted on Tuesday, November 04, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

1 comments

hahahaha.. gile ko azie! selamba badak ko tido kat bilik opis boss ko.. wakakaka. priceless, priceless.