aku tau...  

Posted by azheazam



~~KHAS UNTUK SEORANG TEMAN BAIK YANG INGAT AKU TAK TAU APA KO RAHSIAKAN DAN TIPU PADA AKU~~

found this at amieheidi's under her Jangan Dekati Zina post..

her best said words for me:

"Guys, girls, cinta atu Allah turunkan suci, mun inda, inda tia ada doa ‘Ya Allah , kurniakan aku cintaMu, dan cinta orang-orang yang mencintaiMu dan cintakanlah aku pada amalan yang mendekatkan cintaMu’.
Jagalah kesucian cinta yang Allah bagi atu, and jangan campur-adukkan dangan zina."

aku tau ko nak cakap, aa bising la aku sekarang kan, sebab aku dah kawin..
aku pun tau ko nak cakap gak, alaa azie ko pun dulu pegang² tangan gak..
aku tau... :), TAPI AKU MASIH TAU BATAS AKU... ko jangan lupa tu...

eheheheh...


tapi aku nak cakap gak sebab aku sayang ko.. alhamdulillah aku dah kawin, ada rezeki aku, ko dah tau ke? ahahaha *bukan nak berlagak, saje gurau²..*

lagipun sekarang aku insyaAllah dah nak jadi ibu, aku kena la betulkan diri aku dulu...

cuba ko tengok ke belakang sekejap, dalam ko sebok mengejar "cinta" si mata duitan itu *ko mati² takkan terimanye orang cakap camni*... adalah lebih besar makna dan pahala kalau duit yang ko salurkan kepada dia tu, ko kasik la kat mak ayah ko, kalau ko tak nak la kasik mak ayah ko sangat, ko beli la apa² ko nak untuk ko sendirik, kan ko selalu mintak kat orang dulu masa bday ko... ko nak *toot*... haa kumpul la duit ko tu, beli.. SUDAH SUDAH LA KASIK PADA ORANG YANG CINTANYE KO BELI...

tuhan tu maha kaya, ko tipu aku, ko putar cite, ko tak gitau jujur.. tapi kalau dah takdirnya akan sampai ke telinga aku, ko dah tak bleh nak halang lagi... aku bukan nak amek tau sangat hal ko... duit ko kan, suka hati ko la kan.. aku tegur ko sebagai seorang sahabat, sebab aku tau kalau ko di tempat aku, ko juga akan buat bende yang sama... kalau ko masih tak bleh terima.. anggap la aku tegur ko seperti nasihat dari seorang perempuan kepada perempuan yang lain.. macam ko baca² kat majalah tu...

TAPI SATU KO KENA INGAT... sabar aku dan orang² lain ada hadnye... aku pasti ko masih blum lupa kan apa yang dah jadi dulu antara aku dengan ko.. KALI INI AKU TAK AKAN TOLONG KO BETULKAN KEADAAN LAGI.. ko tanggung lah bara api yang ko cipta sendiri ni... aku bukan kejam, cuma dah tak kuasa nak amek peduli...


dan buat si lelaki jahanam, semoga ko terus ke neraka JAHANNAM... yang sesuai dengan ko selama²nya...

astagfirullah... *orang ngandung tak baik marah²*

untuk ko, no XOXO...

adios....

This entry was posted on Monday, March 23, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments