hari² sengal..  

Posted by azheazam

sengal.. tapi bukan aku...

ada mamat sorang ni, huhuuu.. pasal keje part time ni la, yes i know im sending email that to some people wud consider as spam.. tak pela, awak tak suka delete laa..

why take the effort to reply, and replying it to ALL in the list.. semata² nak cakap aku gi jahanam..huhuhuuu.. kalau 40 orang baca, 40 orang la cakap aku gi jahanam... sedih kan tu...

huhuu, takpe la i did not keep grduges, biasala perangai manusia mcam², satu je pegangan aku, kalau aku ditipu, atau menipu, terlepas di dunia mungkin selamat, tapi janji ALLAH di padang mashar tetap tak terlepas, terpulangla pada orang nak cakap apa, hak masing² punye mulut..

eheheeheh, kelakar pun ada gak.. akak opes aku gelak gila.. it is very funny, she claimed.. yang sedikit sebanyak melegakan hati aku jugak laa..ehehehe thanks to you, kak shidah!!!

pagi tadi, on my way to the office, aku passed by a school.. aku tengok sume student dia kat kantin, reading.. and it brought back a sweet memories back to my schooling years at SSP, 0700 to 0720 is supposed to be Reading Programme, tapi for me and a few others, yang pastinya tote.. hari isnin je ia akan jadi Buat-Nametag-Dari-Kertas-Plus-Asking-Around-Sape-Ada-Badge-Lebih-Programme, i cannot remember reading anything during that 20 mins period at all.. mungkin ada la, bila hari tu ada test, atau exam week.. other than that, i wonder apa aku and the rest of the "basketball-court-circle-group" a.k.a my geng buat masa tu... hemm...

dah 1630, nak kena balik dah ni... aku masak tau bukak pose, do not under estimate me, and my cooking, aku tak adala kasik orang lain makan, aku je makan, tapi aku masih lagi hidup dan bernafas dengan sehat ni maknanya i am capable of cooking without killing anyone, good azie!!

selamat berbuka, jangan makan banyak sangat, nanti ruku' semayang tertonggeng plak, perut berat!!

adios,
xoxo

This entry was posted on Friday, September 12, 2008 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

4 comments

Anonymous  

azie,

40 org kutuk, 40 pahala dapat!

Yeeha!!

hugs

aishah

pelik kan how ppl blh take the time to buat mende2 cmtu instead of juz forwarding it. kalo xsuka buat xtau sudah la.. bulan2 puasa pun buat mende cmtu lagi..

isk..sabar ehh aziee..

ekekeke..reading programme kita..a ah..ko n tote sebok buat nametag..aku kadang2 join jugakkk hehe..dan buat homework..dan selalu nya membetul2 kan attire sebab baru lps berlari dr dining hall masa 1st bell..ekekeke

huhu, terharu aku membaca nya.. thank u frenz, aku dah biarkan dia dengan labu-labunya!!

patut la dulu masa sekolah aku kurus sket min, pagi2 dah lari naik tangga, style betulkan attire paling glemer, tarik tudung ke belakang, angkara tak ada anak tudung...huahuahua...