minggu mengumpul kesabaran  

Posted by azheazam

recently, aku ada sedikit ketidakpuasan hati ngan seorang hamba Allah..
satu ayat je aku nak cakap kat dia, (but I never will, tak nak carik gaduh bulan pose ni)

"ACT YOUR AGE"

tolong la seriously!!! aku dah tak tahan nak tengok perangai ko yang sentiasa berlagak cam ko hypp sangat!! sedangkan, you do look your age, tak ada sekilas pun air muka ko nampak ko muda.. so PLEASE!!! ACT YOUR AGE!!! its EMBARASSING!!..

phew.. l.e.g.a...

ada lagi seorang hamba ALLAH..
ayat aku nak cakap kat dia ialah,

"LOOK AROUND YOU, ORANG DAH MENGATA BANYAK, AKU DAH PENAT TEGUR KO SUGAR COATED, TOLONGLA COME BACK DOWN TO EARTH, ORANG DAH PENAT NAK MELAYAN MASALAH YANG KO CIPTA SENDIRI"

phew phew... double L.E.G.A...

tapi sebenarnya tak la lega sangat, aku rasa that particular person pun tak tau aku tuju kat dia, ehheeheh.... tapi takpela.. Ya ALLAH, Kuatkan la hati aku menghadap kerenah umat Mu yang pelbagai ini... AMIN..

life is GREAT macam mana pun, with OKAH n OKID, even BETTER!!
sekarang dah manja lebih², dah aku layankan..eheheeh
i can get along dengan lebih baik lagi sekarang dengan family abang..aku harap bleh betul² fit in..
bisnes pun Alhamdulillah, so far so good, and so does my part time..
belajar WASATIAH.. itu penting dalam dunia sekarang yang penuh dengan ekstremis, fanatics, dan penuh ke"over"an.. b-a-c-k-2-b-a-s-i-c-s..

cuti raya dah approved!! oh yeah, eventhough ada satu je hari aku kena fake kan sakit, ehehehee
lama tu nyah, mak nak cuti.. haaa jaga nko!!!
mungkin.. ini raya terakhir aku as single kot.. apsal aku ada rasa sedeh...

aku rindu tote laa..opss lina.. dah lama tak mengarut ngan ko la tote.. opss lina..
sejak fon aku hilang ritu, kurang dah call ko, kalau tak bil fon aku tak ada la number orang lain..

lina oh lina.. my partner in almost everything, you name it.. crime, bisnes, love, laugh, tears, jerks, dorks, etc etc etc....





adios,


xoxo

This entry was posted on Thursday, September 11, 2008 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments